Här hittar du samlat de olika e-tjänster som finns kopplade till hanteringen av e-tjänster i kommunen. Du kan beställa utveckling av en e-tjänst, hantera befintliga eller rapportera fel du stött på med en specifik e-tjänst eller för plattformen som sådan. Det finns inga hinder för någon att skicka in en beställning eller ändring gällande e-tjänster MEN ingen åtgärd kommer göras om vi som administrerar plattformen inte vet med oss att du som lägger ärendet har mandat att begära ändringen. För beställning av e-tjänst ska uppdraget komma från verksamheten, så antingen lägger chef eller medarbetare på uppdrag av chef beställningen. I de fall beställningen är genomförbar och lämplig som e-tjänst kommer det ställas vissa krav under utvecklingen, som minst behöver det finnas en ansvarig för e-tjänsten och minst en handläggare. Men det kommer även vissa dokumentationskrav för att uppfylla kraven enligt GDPR m.m. Klicka på korten nedan för att komma vidare till respektive e-tjänst Beställning av e-tjänst Här beställer du en ny e-tjänst Hantering av publicerade e-tjänster Här kan du hantera handläggare, vidareutveckling eller avpublicering av e-tjänster m.m. Felanmälan e-tjänster Här rapporterar du felaktigheter du stött på i en specifik e-tjänst eller i plattformen som sådan.